Hari-hari yang Bosan @ OCBC-Cyberjaya

Hari ni dah masuk hari ke 6 aku terpaksa bekerja di e2 Power Sdn @ OCBC Cyberjaya ni dengan penuh kebosanan. Hahaha. Mana tahan woo kalau kerja tak ada geng. Nak ajak melepak pun tak boleh. Apa tah lagi nak ajak berborak. Kerja tetap kena kerja, kalau tak kerja macam mana nak bayar hutang yang berlambak tu. Hahahaha.

10 comments:

  1. Salam..

    Keje kt e2power lg ke?

    ReplyDelete
  2. W,salam.

    Vendor ja masa ni. Keja sana jugak ka bro?

    ReplyDelete
  3. Takda,baru dpt offer sana.saja nk tanya environment

    ReplyDelete
  4. Ok la...tapi bosan sangat kalau geng takdak..hahaha. merasa sehari tu macam lambat sangat nak habis.

    OCBC ni kerja stress jugakkk. tp boleh laaaa....hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. stress ka?haha.. takpa la, offer pn dh accept..

      Delete
  5. takpa bro..biasa la tu. dapat geng pandai la ular...kah kah kah..

    ReplyDelete
  6. haha,betul2...mana2 tempat pn sama..

    ReplyDelete
  7. Tau tak macam mana nak minta kerja kt e2 ni? Boleh kongsikan link website e2?

    ReplyDelete